Wycieczka gimnazjalistów do Warszawy

Warning: include(/home/bdobro/public_html/plkwcwp/wp-content/plugins/flash-album-gallery/skins/phantom/settings.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/bdobro/public_html/plkwcwp/wp-content/plugins/flash-album-gallery/lib/skinobject.php on line 45 Warning: include(/home/bdobro/public_html/plkwcwp/wp-content/plugins/flash-album-gallery/skins/phantom/settings.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/bdobro/public_html/plkwcwp/wp-content/plugins/flash-album-gallery/lib/skinobject.php on line 45 Warning: include(): Failed opening '/home/bdobro/public_html/plkwcwp/wp-content/plugins/flash-album-gallery/skins/phantom/settings.php' for inclusion (include_path='.') in /home/bdobro/public_html/plkwcwp/wp-content/plugins/flash-album-gallery/lib/skinobject.php on line 45
Wycieczka

O godz. 4:15, wczesnym rankiem, w wielkiej śnieżycy nasza grupa wyjechała z Polkowic na wrocławskie lotnisko. Czekał nas LOT do Warszawy! Na lotnisku spotkaliśmy się z grupami z Legnicy, Lubina i Jawora. Stworzyliśmy niemała ekipę – było nas 29 osób. Następnie przeszliśmy przez odprawę , by rozpocząc wyprawę życia. Wielu z nas pierwszy raz leciało samolotem! W ciągu ok. 40 minut dotarliśmy do Warszawy. Przez cały dzien zwiedzaliśmy stolicę – 30 piętro Pałacu Kultury i Nauki, Plac Defilad ze zmianą warty, Stare Miasto, Barbakan, Pijalnia Czekolady Wedla , Centrum Nauki Kopernik. Wieczorem bardzo zmęczeni, ale szczęsliwi dotarliśmy na nocleg do Wyższej Szkoły Teologicznej. Po społeczności poszliśmy spać. Rano była znów nasza społecznośc, śniadanie i wyprawa do Muzeum Powstania Warszawskiego. Potem obiad i powrót na lotnisko by ok. 17.45 wystartować do Wrocławia. Wycieczka była super!!!!! Stworzyliśmy naprawdę niezłą drużynę. Przygody, które razem przeżywaliśmy zostaną na długo w naszej pamięci. Mamy nadzieję, że to dopiero początek! Bóg daje nam możliwości i spokojny czas. Pozwala nam nawiązywać ciepłe relacje, które chcemy pogłębiać i rozwijać. I niech się dzieje!!

Warning: include(/home/bdobro/public_html/plkwcwp/wp-content/plugins/flash-album-gallery/skins/phantom/init.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/bdobro/public_html/plkwcwp/wp-content/plugins/flash-album-gallery/lib/skinobject.php on line 107Warning: include(/home/bdobro/public_html/plkwcwp/wp-content/plugins/flash-album-gallery/skins/phantom/init.php): failed to open stream: No such file or directory in /home/bdobro/public_html/plkwcwp/wp-content/plugins/flash-album-gallery/lib/skinobject.php on line 107Warning: include(): Failed opening '/home/bdobro/public_html/plkwcwp/wp-content/plugins/flash-album-gallery/skins/phantom/init.php' for inclusion (include_path='.') in /home/bdobro/public_html/plkwcwp/wp-content/plugins/flash-album-gallery/lib/skinobject.php on line 107